I'm searching, trying to understand, expanding and exploring. I will accept, learn and try to see life in new ways. I'm reinventing my life, reinventing myself, step by step.

2011/11/22

Snart flyr vi ..


til Lanzarote .. Miniprinsessa, foreldrene mine og jeg :o)
Gleder oss selvfølgelig masse .. :o)

Går jo glipp av et par uker av julestria - men hvis man ikke legger lista for høyt, skal vel ikke det by på noen vanskeligheter .. eller?? 

PC'n min har mer eller mindre takket for seg - tør ikke slå den på nå - er redd for å miste alle bilder etc. Må ha noe å legge alt over på først. Bruker den gamle - som funger sånn noenlunde - men er dårlig på blogging etc. 

Jeg må nok bare finne meg i den dårlige samvittigheten ifht dere som har vært trofaste lesere her inne. Igjen må jeg be dere smøre dere med tålmodighet. Jeg kommer sterkere tilbake etter Lanzarote - med ny pc - og når jula er i boks .. *sukk* .. det høres ut som en evighet ..

Nyt førjulsdagene - kos dere med alt dere finner på av ting og tang - eller bare tar livet med ro :o)


Bildene er av naturlige årsaker - googlet :o)

Stor klem!!!

5 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Hoppas din och familjens semester blir riktigt avkopplande och trevlig!! Kan behövas i vintermörkret!!!

Storkramen!!

Eva sa...

God tur og kos deg masse på ferie. Nyte og slappe av..

Det andre ordner du når du kommer hjem...

Klem

Mariann Louise sa...

Heisan Toril:)

Ønsker deg og dine en herlig ferie til varmere strøk, blir sikkert herlig! Nye inntrykk og fint der nå i mørketiden her, så nå får dere kose dere MASSE!!

Førjulsklem fra Mariann:)

Torill sa...

God tur!! Kos dere kjempe masse og slapp av. :) Det må nå være godt å slippe unna litt av julestria. :) Ha en fin kveld.

Synnøve sa...

God tur og kos dere masse:-)
Vi blogges når du kommer hjem
Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...