I'm searching, trying to understand, expanding and exploring. I will accept, learn and try to see life in new ways. I'm reinventing my life, reinventing myself, step by step.

2012/02/18

Forandring fryder ..

Det er ikke så veldig mye som skal til for å få litt glede i hverdagen .. skjønt hverdag er det vel ikke – ikke helt .. det er jo LØRDAG .. :O)

Jeg har lekt meg litt med malutforming på bloggen i dag .. syntes liksom den var litt kjedelig å se til .. sammenlignet med mange andre. Synes egentlig dette ble bra .. hvis jeg bare får alt til å fungere. Tips meg hvis noe ikke gjør det!!

26112011320

Føler jeg har blogget meg litt bort fra det som egentlig var hensikten med denne bloggen – jfr heading liksom .. årsaken er vel at jeg ikke har følt for å gå så veldig i dybden av “meg selv” .. vært litt utenfor og betraktet verden med et kanskje til tider overfladisk perspektiv. Bosituasjon og alt det medfører – har tappet meg for mye energi – til tross for at jeg liker å slippe alt ansvaret med å EIE.

Uansett – jeg håper jeg finner MIN måte å blogge på – slik at jeg får den bloggen jeg i utgangspunktet tenkte jeg skulle ha :o)

28112011364

Er en snartur på Nord-Møre – regnet pøser ned – all snø er vekk – litt høstfølelse nesten .. men vet at om ikke mange ukene dukker Hestehoven opp .. GLEDER MEG!

Krydrer innlegget med noen bilder fra Lanzarote (og Fuerteventura) – håper bare jeg finner “rett størrelse” i forhold til den nye malen :o)

02122011420

Ha en fortsatt super lørdag – og helg – og fastelaven – og vinterferie for de som har det da – nyt dagene – klemmer i fleng!!!

♥♥♥

PS!!! Det har vært en del skriverier rundt ordbekreftelser i forbindelse med kommentarer i det siste. En frustrasjon for mange – da det ofte kan være vanskelig å se hva som faktisk står der. Selv har jeg droppet å kommentere mange ganger – fordi det blir for mye styr å skrive om og om igjen disse ordene. Hvis du er usikker på om du har – eller du vet det og ønsker å fjerne den; kan du besøke Viola og bloggen hennes; Refleksjoner. Hun har en flott oppskrift på hvordan du går frem for å fjerne den.

05122011464

9 kommentarer:

Mariann Louise sa...

Du er så flink til å få så kjekke bloggmaler, jeg finner bare de vanlige og kjedelige, og tør ikke prøve å eksprimentere så mye, redd for å trykke på noe feil..

Heldig du som er på tur, det piffer jo alltid litt opp?

Likte innlegget der matpakkene inneholder en liten, koselig "melding", holdt også på med det dengang det var aktuelt, årene går så fort når man tenker tilbake..

Nå skal jeg sette meg ned å titte på ny blogg, her på skjermen ble den litt "bred", men får ta tiden til hjelp, da:)

Kos deg på turen og god helg!

Klem fra Mariann

Laila -Karin sa...

Hei Toril
Takk for dine koselige kommentarer .
Jeg er desverre ikke like flink.
Bloggen din ser bra ut men
den er nok litt for bred.
Jeg balte litt fram og tilbake
jeg og men ble noenlunde fornøyd
til slutt.
Ha en riktig fin helg.
Klem

Mariann Louise sa...

Takk for kommentar på "ny" blogg, og det er bare å nevne den, er liksom ikke helt fornøyd med utseendet, men mulig jeg finner ut av det etterhvert, er så mye nytt nå, og ikke husker jeg alle sånne tekniske detaljer og "oppskrifter" som dere bloggdamer er så flinke til, men får ta en ting om gangen!

Klem igjen:)

Viola sa...

Så fint du har ordnet bloggen din! =) Og bildene passer akkurat helt inn! :)

Så flott det ser ut på Lanzarote, og spesielt likte jeg det siste her veldig godt..

Håper du finner *din stil* etter hvert.. Man skapes kanskje underveis.. ihvertfall føler jeg at jeg selv har gjort det..
Ser du har linket til meg også, takk for det! Ja det ble ekkelt å tyde de siste spamkodene.. slik de var før var grei nok, det var til og med morsomt å tyde.. :))

Ha en god helg fortsatt! Klem fra meg! :)

Viola sa...

Ved nærmere ettersyn. så ville jeg kanskje hatt bloggen litt smalere ja.. det kommer vel an på hvor stor skjerm man har, den som ser på.. Em bør ikke ha bredere enn 1000px.. og jeg tror det var slik at om header er på 1000 px, så må footer også være på 1000 px.. Men har jo sett at flere har den bredere da.. tenker at de har bare større skjerm enn meg :))))

Klem igjen! :)

Torill sa...

Bloggen din ser fin ut. Det er kjekt å prøve seg litt frem, ikke sant. Jeg har litt lyst å endre min igjen, finner liksom ikke en jeg er helt fornøyd med. Veldig koselig det innlegget om matpakken til minsten. :) Tro det eller ei, så skinner solen her i Bergen i dag. Kos deg på denne fastelavens søndagen! Mvh Torill

Monica sa...

Hei på deg ;)
Bloggen din ser helt flott ut, så flink du er! Jeg synes det er litt "skummelt" å prøve å teste...
Nydelige bilder, her var det sol og varme ;)) Fantastisk nok skinner solen i Bergen i dag... ;)
Ønsker deg en riktig fin fin tirsdag, og en glad uke ;)
Klem, Monica

Daisys home sa...

Takker for alltid like kos kommentar ifra deg,Toril:)
Synest du er kjempeflink på pcn som prøver og får til så mye bra...Her tør jeg så og si ikke røre noe med tanke på at jeg ødelegger eller noe forsvinner:)
Snakk om max dårlig vær. Her har jeg prøvd meg på å male en vegg i nye kalkmalingen,noe som viste seg å bli en dårlig erfaring...så i dag har jeg tilbragt det meste av dagen i gostolen, med fult kaos og rot omkring meg...D:)
Måtte ringe de som leverer malingen,da det ikke ble noe utsalg av kalk,som å male med vanlig maling.Da ble jeg frustrert.Viste seg at når fargen var så lys som den jeg hadde valgt,ble ikke finishen som forventet...snakk om dårlig greier.
Så venter nå på ny mørkere farge i posten...til så lenge er det ikke så mye jeg får gjort.
Så blir spent å se hvordan det hele går:)
Kos deg
Klem sissel

Viola sa...

Hei igjen! Nå vises bloggen din helt fint på min side, uten at jeg trenger bla frem og tilbake sidelengs.. Du har sikkert større skjerm enn meg da.. ;)

Kjempeflott blogg du har fått, flinke du! :)

God søndag med klem fra meg! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...